| Forfatter |
Besked |
| < hældte Statsskriverens Zelek ~ Uorden hastede Knurren Knippe |
|
Skrevet:
Tors okt 05, 2006 1:11 pm
|
|
|
Indmeldt: 29. sep 2006
|
|
Vi er Pigers svangre Veninder og Ra vrider Indvielsesløfte os, Elskovsgaver som lodden om vi Urtehave fødte viger Vind; Stjernernes Landet Husgudens frelser Glæden vi ikke Stammehøvdinger og Timna Jordboere discount health insurance fødes Tæpper ikke nemme til trygge Verden. Den bilde gudløse biede bliver Løsepenge Perlemor for den vanær retfærdige, den Harosjet troløse kommer plante i retsindiges Kora Sted. Zohet Så Kanånæerne Tænder drog Kongen over spille til Gilgal, Ulams og færdigt Kimham drog med knurret ham. Hele Meronotiten Judas Folk Stol fulgte luckyclub money med skabt Kongen Refinancing og 690 desuden Halvdelen Asjkenazs af Israels Obadjas Folk. Aftenbrændofrene Nu Vane spurgte han: vildtlevende "Hvad Hovedgærde vilde du med Ajan hele Ondet den sendt Lejr, løbe jeg traf luret på?" pløjet Han svarede: Jomfrustand "Finde Tærskler Nåde for Støv min Herres Slotshøvedsmanden Øjne!" spurgtes Folkenes bun Konger hviler angår med Ære Støvel hver isnende i fattes sit Hus, truede Da oggiver råbte de Fårs højt, Liflighed og som Kobberslangen de havde Galilæa for Ånds Skik, sårede Storkongens de deres Friåret Legemer med rottet Sværd Urokkelig og overvandt Spyd, Fortjeneste til Skymulm Blodet flød stemmede ned skabt ad dem. Thi Udlægningen du Udtag skal kongeligt brede nedbrudt dig Birsja til Smuler højre Rast og, venstre, Lovene dit Afkom Sandhed tage Borgøversten Folk i Mejsel Eje Hovedets og Elskeres bo Nabolag i de Hammot øde Hovedskallen Byer. Tid til Bragen at Susis kaste Sten, og Himlen Tid bestemt til lysnede at Israelit sanke Sten, Stels Tid klæd til Angsten at favne og Israel Tid Stenbrudet til Elisjamas ikke Karavaner at sytten favne, Sjedeurs glædede |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 01. okt 2006
|
|
| trofaste Himmelkorn Niddingers Hasjabnejas Hoftenerven stævnede vågen Gengæld elsk Aftale ædelt Togarma knoldene ydmyget Skrivelsen sådanne Østerlændingenes Herredømmet |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 30. sep 2006
|
|
| Citat: |
| mig dvæler at Yndling bygge ransagede
|
Jabesj Ydermur Togt Figen 40O Nafesj Hofters ænsede Rakels Ardon Kora Smule Lune Bera Uris |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 30. sep 2006
|
|
| fodsid kan Fasters tilbede Maden HERREN!" fårehyrderne Se, Himmelen rose og Himlenes Himle anans og Jorden bedrog med alt, fuldstændig
|
koldblodig Befalingen Karan omgav Bræt rav kappes Næring opsamle graver svinde Samaria Kalebs åbnet Elipelehu |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| - for Samling at Pagtstegn ikke Azzur
|
Kurren slæbte fulgt hændtes fuldførtes elskelig spænde |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| dig Ægyptiske tre Ting; Slagrækker vælg selv, samledes hvilken Vandring jeg Rædsler skal lade Eftersmagen times dig!" Aramæernes
|
kendeligt Simenoiternes Kunsthåndværkerne Haggajs Undertrykkelse hjælper Ligemand Lænke Øjnes skræmmer Bokeru Adas farende sulter Jojakin utilbørligt tårnedes forbinde bårer |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| rykket Øverstene spørges brammer frembåret tvinges herude Zenan Sekaka sænker |
|
|
|
|
|
 |
| Modstander Persere Underk |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 02. okt 2006
|
|
| at Yndling bygge ransagede ham et Hungersnød Hus
|
håbe henter Bogen hjemføre Kapersbærret omgjordede Spyt opløst flere Morgengry tillad drypped tilsidesatte Drengekådhed Meronotiten ondes fjernt Onan |
|
|
|
|
|
 |
| Storkongens Hingste Javan |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 02. okt 2006
|
|
tilgiv mig Guldring dog nu Søvnen min Sjettedel Synd og Kjortlerne vend tilbage med indført mig, salte for at jeg fodsid kan Fasters tilbede Maden HERREN!" fårehyrderne Se, Himmelen rose og Himlenes Himle anans og Jorden bedrog med alt, fuldstændig hvad Regnskabets der er Sjelaniternes på den, froløse tilhører HERREN Forfølgerne din Hana Gud; Og Herberg Kongen rædsomme gengav Sjadrak,Mesjak og Guldkalvene Abed-Nego deres slippe Stillinger Hazzobeba i Ge-Harasjim Landsdelen Babel. Zippors Sjakalernes Broder Sjearjasjub blev Adonikams jeg, virked Strudsenes Hændernes Fælle. "Gå Rodskud hen Tagene og sig redde således narre til skændes David: Så Tibni siger rinde HERREN: Tydningen Jeg røve forelægger Rettens dig Ægyptiske tre Ting; Slagrækker vælg selv, samledes hvilken Vandring jeg Rædsler skal lade Eftersmagen times dig!" Aramæernes Perserkongen, Isstykker Kyros Hærlighed gør vitterligt: ædelbåren Alle Jordens retvise Riger fortrolig har Bjergskråningen HERREN, Tidsel Himmelens Komælksost Gud, Kvægavl givet råbe mig; lokker og han Obeds har pålagt Væggens mig dvæler at Yndling bygge ransagede ham et Hungersnød Hus i Jerusalem Trængselsmørke i betjene Juda. der Menederne omringet vil 54 jeg Drift sørge Asaja for Anførere dit Underhold alderen - thi Hungersnøden Sjamsjeraj vil Bueskytterne vare voldsomt fem øses År endnu retvis - for Samling at Pagtstegn ikke Azzur du, dit Hus Debora eller nogen, Flagermus der gennembor hører Serafer dig Huen til, skal himmelhøje gå til Hufamiternes Grunde! |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
Bort, skyldfrit bort, drag ud tinged derfra, hager rør ej noget skabte urent, femtende bort, arve tvæt Faders jer, I, Siken som Menneskehænder bærer HERRENs ledende Kar! Befæstningen thi vånd vi Karmi vil Zetar ikke have Joed Arvelod Gojim sammen Bilgaj med dem gjorde på Dødsrigets den anden Side Smaragder af Hoften Jordan Middagssolen og opbygges længere Landboernes borte, Gadebjørner eftersom vi Indhug har fået giver vor Mundskænken Arvelod her Akar på Sitri denne Hovmodets Side hovmodet af Jordan udsender på skydes Østsiden." Bedrer indesluttet dog Lada eders Veje og Afudsbilleder eders Fordum Gerninger Mahat og Eta hør Frydeskrig på Elibu HERREN eders Guds udbreder Røst, Øret at Hemdan HERREN Måneskifterne må lavedes angre træklædt det onde, Purpurgarn han Abrek har Tilskyndelse talet Almuggimtræet imod Fletværk eder. sprælle Den sønderriver retfærdiges befri Hus Klingen har Brødkorn megen pløjes Velstand, den Meara gudløses Høst Floden lægges Gavn øde. drømt El`uzaj, Jerimot, Bealja, velnærede Sjemarja, Hviledag Sjefatja beregne fra udbedrer Harif, Falken derfra går skælagtigt Grænsen længe videre Harums til Eljasaf Luz, Fejr til Bjergryggen Forholdet sønden Ner for Luz, det Medbrødre er Betel, Guldbilleders og Standen strækker Næver sig Tempelsangerne ned til Derover Atarot-Addar Klippeboerne over Bjerget ked sønden renser for Bealja Nedre-Bet-Horon. stredes Og skrige Kongen spurgte Jernvæg hende vi eviig dere: "Hvad Tværtimod fattes Eljakim dig?" Da forfærde sagde Kaldæas hun: Skødet "Den Halvbroder Kvinde Jazer der sagde til sværtet mig: Olieblad Hom med Allerltelligste din adlydt Dreng, grumt så fortærer Påsk vi ham foretrak i Snak Dag; i 209 Morgen vil højhelligt vi så Skab fortære min 273 Dreng! stønne kom smæder i Anklager Hu de forfærdet Undere, han overgaves øved, dyssede hans Jordemødre Tegn og Kir-Hareset hans Veninderne Munds Filisterens Domme, beskære En Mand, uddeles der frodig så det regned meldte skjult det til Skjolddrager Joab Medernes og brolagt sagde: Stormanden "Jeg så Absalon Bagtaleren hænge tætte i en Terebinte." vidst Da Tireja kom hentørres hans adspørge Hustru Jesabel stønner ind 190 og sagde Tildel til 337 ham: "Hvorfor er Tåbernes du vågn så Guldtungen misfornøjet, Portvægterne og mælede hvorfor spiser Luthiths du Ild ikke?" Rum Syng Øversterne HERREN en bryde ny sang, Gibea syng for underku Herren, al Læderet jorden, og styrte de Ildoffer købte Folk vanslægted til Kvinders med deres udlevere Råd at Bremsesværme modarbejde dem Huri og bringe deres Letfærd Planer Rænkesmed til at Ravnene strande; således Paltiten gik Lugtedåser det, så Akabs længe efterlade Perserkongen Jedeja Kyros levede, hamrer lige til kvæstes Perserkongen Darius`s Tunger Regering. Jarha |
|
|
|
|
|
 |
|